Şedinţa anuală a Comisiei de Motocross din cadrul Federaţiei Române de Motociclism s-a desfăşurat sâmbătă, 9 noiembrie, în zona Moeciu. Cluburile Dual Racing Team şi Top Cross TCS au propus cu această ocazie preluarea organizării Campionatului Naţional de Motocross în formula de succes a Motocross CUP, competiţie care va include cel puţin şase etape în sezonul competiţional 2014.
„Sponsori şi piloţi care obţin rezultate în plan internaţional pot apărea doar în contextul unor competiţii organizate în mod profesionist, alergate pe circuite puse la punct în cele mai mici detalii. Este imaginea sportului nostru în joc şi e în puterea noastră să alegem dacă dorim să transmitem publicului imaginea câtorva căutători de senzaţii tari ce vin cu motoarele la o petrecere câmpenească sau să ne unim forţele şi să facem sport în adevăratul sens al cuvântului, riguros, profesionist, cu rezultate performante”, spune Adrian Răduţă, pilot şi organizator de competiţii de motocross.
„Întrucât Motocross CUP s-a bucurat de succes în rândul sportivilor şi fanilor motocrosului, dorim să oferim întreg know-how-ul nostru organizatoric şi toată experienţa de pregătire a circuitelor de motocross, cluburilor care îşi propun să organizeze etape din Campionatul Naţional de Motocross”, adaugă Adrian Răduţă.
„Ideile forţă ale Motocross Cup, curse de o singură zi, pentru a menaja bugetele sportivilor, birocraţie simplificată, taxe reduse, creşterea vârstei piloţilor admişi la cea mai mică clasă, MX50, pentru a atrage mai mulţi sportivi, eliminirea obligativităţii trecerii la profesionişti pentru piloţii care câştigă clasa rezervată amatorilor, o clasă de Hobby, aşa cum am încercat în acest sezon, toate acestea au fost discutate în cadrul şedinţei Comisiei de Motocross. Sunt de părere că noi, toţi cei din comunitatatea motocrosului, trebuie să ne unim forţele pentru a face treabă bună pentru acest sport”, spune Ciprian Popescu, Dual Racing Team.
“Am setat un standard în sezoanele 2012 si 2013 ale Motocross CUP, iar în 2014 suntem hotărâţi să ridicăm ştacheta. Ne dorim un Campionat Naţional de Motocross de calitate, în care după trei-patru sezoane va apărea adevărată performanţă, iar pentru aceasta vor fi selectate numai circuitele care se pot ridica la calitatea, siguranţa, infrastructura necesară bunei desfăşurări a competiţiei”, spun cei doi organizatori şi sportivi, în aşteptarea unui răspuns – favorabil, să sperăm, din partea Federaţiei Române de Motociclism.
FOTO: Motocross Cup
Leave a Reply