COMUNICAT DE PRESĂ
- Parteneriatul lansează la nivel global Peroni Libera 0.0%, un brand de bere fără alcool, elegant și aspirațional, aducând împreună două branduri emblematice de lifestyle, care împărtășesc valori comune precum pasiunea, stilul și integritatea.
- Colaborarea este anunțată înaintea debutului Campionatului Mondial de Formula 1™️ din 2021, care va marca reîntoarcerea mult-așteptată a echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant.
- Parteneriatul este în linie cu obiectivul companiei Asahi Europe & International de a avea în portofoliul său 20% produse fără alcool, până în 2030. Peroni Libera 0.0% invită consumatorii să se simtă liberi să trăiască fiecare clipă, în siguranță și cu stil, inspirându-i să opteze pentru o calitate excepțională și un consum moderat, oferindu-le o alegere aspirațională care se potrivește stilului lor de viață.
- Peroni Libera 0.0% va fi disponibilă la evenimente prestigioase din calendarul curselor de Formula 1™️ la nivel global, inclusiv în caravanele de turneu ale echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant de la fiecare Grand Prix, precum și la o serie de activări dedicate consumatorilor noi și celor existenți.
25 februarie 2021 – Peroni Libera 0.0%, brandul de bere fără alcool Super Premium, anunță astăzi un parteneriat pe termen lung, multianual, cu echipa de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant.
Noul parteneriat marchează lansarea la nivel global a Peroni Libera 0.0%, un brand de bere fără alcool, aspirațional și elegant, precum și mult-așteptata reîntoarcere a echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant în acest sport, după mai bine de 60 de ani.
Peroni Libera 0.0% va juca rolul principal în această asociere, prezentând astfel produsul fără alcool unei audiențe globale. Peroni Libera 0.0% va fi disponibilă la evenimente prestigioase din calendarul curselor de Formula 1™️ la nivel global, inclusiv în caravanele de turneu ale echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant la fiecare Grand Prix, precum și la activări elegante, dedicate consumatorilor, care vor avea loc în centrul orașelor.
Parteneriatul este o inițiativă-cheie pentru obiectivul ambițios al companiei Asahi Europe & International de a avea în portofoliul său 20% produse fără alcool, până în 2030. Peroni Libera 0.0% este creată cu pasiune și fler italian, fiind o bere proaspătă și răcoritoare, cu 0.0% conținut de alcool.
Logo-ul Peroni Libera 0.0% va fi afișat cu mândrie pe mașinile și pe echipamentele echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant, pe parcursul sezonului, acestea urmând a fi dezvăluite publicului miercuri, 3 martie 2021. Parteneriatul este aliniat cu obiectivele companiei Asahi Europe & International legate de consumul responsabil și este poziționat perfect pentru a susține cererea crescută a consumatorilor pentru băuturile fără alcool. Peroni Libera 0.0% invită consumatorii să se simtă liberi să trăiască fiecare clipă, în siguranță și cu stil, inspirându-i să opteze pentru o calitate excepțională și un consum moderat, punându-le la dispoziție o opțiune aspirațională care să se potrivească stilului lor de viață.
Brandul se va asocia de asemenea cu echipa de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant și va crea o campanie de conținut de-a lungul întregului sezon, cu scopul de a oferi informații despre echipă și sport, aducând fanii Formulei 1™️ și publicul interesat de lifestyle mai aproape ca niciodată de cele mai frumoase momente ale acestui sport.
Primul film care prezintă acest parteneriat, lansat astăzi, îi are ca protagoniști pe piloții echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant, Sebastian Vettel și Lance Stroll, care își dezvăluie motivația interioară și flerul, precum și ceea ce îi inspiră să exceleze la vârful acestui sport.
Lawrence Stroll, Președintele Echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant, a declarat:
Richard Ingram, Global Brands Director, Asahi Europe & International, a completat:
Contact presă:
Claudia Neagoe
Email: claudia.neagoe@pr.gmp.ro
Pentru mai multe detalii, puteți accesa link-ul: www.peroniitalia.com/thepassioninside
– Informații suplimentare –
Despre Peroni Libera 0.0%:
Brandul italian Peroni Nastro Azzurro, deținut de Asahi Europe & International, a lansat berea fără alcool Peroni Libera 0.0% în 2019. Trei tipuri de hamei îi conferă berii o aromă distinctă, bogată și fructată. Gustul proaspăt și răcoritor al Peroni Libera 0.0% este dat de notele citrice și amăreala datorată hameiului. Peroni Libera 0.0% oferă aceeași experiență a gustului proaspăt precum Peroni Nastro Azzurro și a fost realizată cu măiestria, pasiunea și flerul autentice italienești.
Despre Echipa de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant:
După mai bine de 60 de ani departe de Formula 1™️, Aston Martin se întoarce la cursele Grand Prix în 2021. Cu una dintre cele mai iconice embleme din lume deasupra garajelor și cu o echipă formată din aproape 500 de bărbați și femei pasionați, aceasta este o echipă cu o moștenire bogată, dar și cu o perspectivă proaspătă – aducând o nouă energie sportului, cu hotărârea de a zdruncina ordinea prestabilită și de a performa cât mai bine. Misiunea noastră este aceea de a folosi platforma globală a sportului cu motor pentru a interacționa cu un nou val de fani – evidențiind tehnologia și inovația care ne definesc și care reprezintă valorile ce rezonează cu lumea în continuă schimbare în care trăim. Noua eră a echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant începe aici.
Despre Asahi Europe & International
Asahi Europe & International este sucursala internațională a Asahi Group Holdings, o companie globală de băuturi și produse alimentare listată la Bursa de Valori din Tokyo, Japonia. Este rezultatul mai multor ani de achizții care au permis Asahi Group Holdings, un producător tradițional japonez de bere, whiskey și o gamă largă de produse alimentare, să-și stabilească și să-și consolideze afacerea în Europa și la nivel global. Din 2020, operațiunile sunt coordonate de Asahi Europe & International, cu sediul central în Praga, Republica Cehă. Bazându-se pe secole de istorie de fabricare a berii în Europa, afacerea gestionează 19 facilități de producție în 8 țări din Europa și este custodele unora dintre cele mai bune beri din lume, incluzând Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch și Kozel. În cadrul Grupului Asahi, misiunea Asahi Europe & International este, de asemenea, să dezvolte și să administreze toate piețele de export la nivel global, în afara Japoniei și a Oceaniei. Prezentă în 90 de piețe și având peste 10.000 de colegi pasionați, compania este bine poziționată pentru a-i inspira pe oamenii din întreaga lume să se bucure de produse de calitate.
Despre Asahi UK
Asahi UK este o filială a Asahi Europe & International responsabilă de vânzări, marketing și operațiuni cu clienții în UK și Irlanda. Având un portofoliu de mărci de bere Super Premium, Asahi UK îmbogățește experiențele consumatorilor prin inovație, servicii de înaltă calitate și un portofoliu excepțional de mărci premium de bere, sortimente de bere ale și cidru care include Peroni Nastro Azzurro (PNA), Asahi Super Dry (ASD), Meantime, Fuller’s London Pride și Cornish Orchards. Afacerea cu sediul în Woking se concentrează pe dezvoltarea unor branduri de calitate, super premium și pe a aduce valoare comercială în piață, printr-o credință puternică în colaborare, excelența în relațiile cu clienții și dezvoltarea oamenilor.
Leave a Reply