Simona Halep, cea mai bună jucătoare de tenis a momentului din România, a încheiat un parteneriat de sponsorizare cu Dedeman, retailer de bricolaj cu capital 100%. Acest eveniment a fost marcat printr-o conferinţă de presă, în cadrul căreia jucătoarea de tenis şi Dragoş Pavăl, directorul Dedeman, au oferit detalii despre parteneriat.
“Pentru mine este o mare bucurie că am şansa de a face echipă cu Dedeman. Sunt încântată să colaborez cu români ambiţioşi şi pasionaţi de ceea ce fac şi trebuie să recunosc că am emoţii, deoarece este primul parteneriat pe care îl am cu o firmă românească”, a comentat Halep.
La rândul său, Pavăl nu a dorit să dezvăluie pe ce durată se va întinde parteneriatul, însă a precizat că pentru fiecare magazin inaugurat de Dedeman, va fi construit câte un teren de tenis. În total vor fi 13 magazine, deci 13 terenuri de tenis ce vor fi amenajate în anii următori. “Vrem să deschidem în total 13 magazine, deci 13 terenuri. Anul acesta vom inaugura trei, iar restul în următorii ani. Costurile se vor ridica la 30-35.000 de euro. Terenurile vor fi construite în parteneriat cu FRT şi vor fi la dispoziţia copiilor. Oricum, aşa cum a mai făcut-o şi în trecut, Dedeman îşi propune să sprijine toţi tinerii care vor face performanţă pentru România”, a precizat directorul retailerului de bricolaj.
În altă ordine de idei, pentru Simona Halep luna august va fi extrem de încărcată, deoarece vor urma trei turnee. Primele două sunt cele de la Cincinnati, respectiv New Haven, unde a câştigat anul trecut titlul, iar ultimul turneu este Grand Slamul US Open. “La începutul lunii august voi pleca în America, pentru turneul de la Cincinnati, apoi la New Haven, apoi US Open. Sunt refăcută complet şi voi începe în curând antrenamentele de tenis. Am început deja antrenamentele fizice. Am puterea să încep sezonul american, care nu este uşor, dar am încredere că va fi bine şi acolo”, a completat Halep.
FOTO: McCann PR
Leave a Reply