Comunicat de presă
Înscrierea în competiția din 16 iunie este gratuită pentru toți tinerii sub 18 ani!
- Participare gratuită pentru copii și adolescenți, la DHL Carpathian Marathon
- Crosul Copiilor, Ștafetă sau Semimaraton sunt cele 3 probe în care iubitorii de alergare sub 18 ani se pot alinia la start, pe 16 iunie
- Înscrierile continuă pe maratondhl.ro
Bucureşti, 31 mai: Peste două săptămâni, pe 16 iunie, la Cheile Grădiștei – Fundata (Jud. Brașov), se dă startul uneia dintre cele mai interesante aventuri de alergare montană din România! Pentru o amintire de neuitat a celei de-a IX-a ediții a DHL Carpathian Marathon, înscrierea copiilor și a tinerilor sub 18 ani este gratuită!
Crosul Copiilor este dedicat celor cu vârste cuprinse între 5-13 ani, în trasee care variază ca distanță, de 250 m, 500 m sau de 1 kilometru, în funcție de vârstă.
Categoriile de concurs pentru cei mici sunt următoarele:
- Cursa de 250 m, băieți sau fete, cu vârste cuprinse între 5-8 ani;
- Cursa de 500 m, băieți sau fete, cu vârste cuprinse între 9-11 ani;
- Cursa de 1 km, băieți sau fete, cu vârste cuprinse între 12-13 ani.
Înscrierea gratuită în concurs este valabilă nu numai pentru cei mici, ci pentru toți tinerii sub 18 ani! DHL Carpathian Marathon crede în dezvoltarea armonioasă prin sport și le oferă acestora posibilitatea de a participa, pe lângă Crosul Copiilor, și în probele de Ștafetă și de Semimaraton, acolo unde limita minimă de vârstă pentru înscriere este de 14, respectiv 16 ani. Proba de Ștafetă le oferă șansa de a-și forma echipe din 3 sau 6 persoane, fie mixte, fie în întregime numai de fete sau de băieți.
Toți participanții vor primi medalii la finalul cursei și vor avea parte de multe surprize oferite de sponsorii și de partenerii evenimentului. În plus, ei se vor putea bucura de toate facilitățile oferite de resort, dar și de o atmosferă prietenoasă și de amintiri de neuitat!
Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților de alergare, atât celor amatori, cât și celor experimentați, care își doresc să trăiască o experiență montană de vis, în inima uneia dintre ultimele regiuni sălbatice din Europa – munții Carpați.
Oricare dintre probele din concurs le-ar alege, Maraton (42 km), Semimaraton (21 km), Ștafetă (7 km) sau Crosul Copiilor (250 m / 500 m / 1 km), iubitorii de alergare vor avea șansa unică de a explora trasee spectaculoase și de a trăi momente intense, pline de adrenalină.
Peste 1,000 de participanți s-au înscris până în acest moment la DHL Carpathian Marathon!
Înscrierile continuă pe maratondhl.ro. Începând de astăzi și până pe 14 iunie, taxa de participare este de 125 lei / participant pentru persoanele fizice și 150 lei / persoană pentru companii. Pentru participanții care sunt persoane fizice și doresc să se înscrie în ziua evenimentului, taxa va fi de 150 lei.
Suma încasată din taxele de înscriere va fi donată în totalitate Comitetului Național Paralimpic, cauza pe care o susținem pentru al patrulea an consecutiv. Așadar, toți iubitorii de alergare devin și oameni ai faptelor bune, contribuind direct la visurile sportivilor noștri paralimpici, de a face performanță și de a câștiga medalii pentru România, la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020.
Și în acest an, ne bucurăm să avem alături persoane publice și sportivi de excepție, ca ambasadori și susținători ai evenimentului: Gabriela Szabo, Andreea Răducan, Constantina Diță, Miodrag Belodedici, nutriționistul Șerban Damian, Sonia Argint Ionescu, Eli Roman, Dragoș Bucurenci, Andrei Roșu, Marian Drăgulescu și Chef Simona Pope. Cu parte dintre ei ne vom vedea la linia de start, pe 16 iunie, la Cheile Grădiștei – Fundata, acolo unde vom scrie împreună povestea celei de-a IX-a ediții a DHL Carpathian Marathon.
”Descoperă noi orizonturi. Dă valoarea cursei tale!” Participă și tu!
Ediția 2018 a DHL Carpathian Marathon este organizată de MPG România, lider de piață pe segmentul proiectelor sportive adresate participanților amatori, cu o experiență semnificativă care include organizareaa peste 4.700 de evenimente sportive.
Evenimentul este susținut de Mega Image, în calitate de sponsor oficial, sponsorii Medlife, Canon, Generali, Gatorade, Duracell, GoldNutrition, Salomon și de suporterii Coty, Aqua Carpatica, Running Warehouse Europe, Cheile Grădiștei Resort, Heidi, BMW, Danone, Bono, Barilla, Terrabisco, Terapie prin mișcare, și Easy Plast.
Cursa dedicată copiilor beneficiază de suportul Băncii Transilvania, în calitate de sponsor oficial, și al sponsorilor Boomerang și Danonino.
Companiile Bachmann, iNes, Canon, Anita, Wunderman, Polach Logistics & Transport și Vora Invest susțin echipele de voluntari care aleargă pentru cauza evenimentului.
Mulțumim autorităților: Ministerul Tineretului și Sportului, Romsilva, Parcul Național Piatra Craiului și Carpathia pentru facilitățile oferite evenimentului, dar și partenerilor RoClub Maraton, Superfit și evenimentului partener Bucharest International 10K.
Mulțumim partenerilor media: Radio ZU, Adrenallina, Agerpres, Alerg.ro, Auto Bild, Avantaje, Business Cover, Business Review, Libertatea, Men’s Health, Nine O’ Clock, OZB, Romania-Insider.com, Running Mag, Sunt În Formă, 4run.ro.
Toate detaliile legate de eveniment sunt disponibile pe site-ul www.maratondhl.roși vă ținem la curent cu veștile pe pagina Facebook DHL Maraton.
- Media Contact:
- DHL Express Romania
- Luana Dumitrescu
- Tel: +40 21 222 1 777
- E-mail:luana.dumitrescu@dhl.com
- Adriana Filip
- Tel: + 40 742 995 985
E-mail:adriana.filip@wefflermark.com
***
Despre DHL Carpathian Marathon
DHL Carpathian Marathoneste un eveniment de alergare montană de top în România, aflat la a noua ediție, la care pot participa atât sportivii, persoanele competitive, cât și simplii iubitori de alergare, inclusiv copiii. Prima ediție a avut loc în 2005, iar de atunci, DHL Carpathian Marathon s-a impus ca un eveniment de notorietate, numărul alergătorilor trecând de 6.700, în timp ce aproape500 de companii importante au decis să se alăture cu echipele la start. Traseele unice, componenta caritabilă, complexitatea evenimentului, impactul generat asupra pasionaților de sport și asupra tinerilor fac din acest eveniment unul de top. Componenta socială este, an de an, parte a DHL Carpathian Marathon, iar toată suma strânsă din taxele de participare se redirecționează către cauza susținută. Până acum, fondurile acumulate depășesc 127,000 de euro și au fost donate ONG-urilor: Fundația Hospice Casa Speranței, Asociația Noi Orizonturi – Familia, Fundația Light Into Europe, Salvați Copiii România şi Comitetul Naţional Paralimpic. Ediția din acest an este a patra consecutivă prin care DHL Carpathian Marathon susține Comitetul Național Paralimpic.
Despre MPG România:
MPG este lider de piață pe segmentul proiectelor sportive adresate practicanților amatori. Coordonează peste 700 de evenimente sportive pe an, în 70 de orașe. MPG implementează 4 sisteme naționale de sport care formează comunități cu peste 100.000 de practicanți amatori: tenis – www.tenispartener.ro, www.tenis10.ro, ciclism – www.ridersclub.ro, alergare – www.runfest.ro, un sistem de competiții pe 10 discipline sportive, în București, accesat de peste 200 de companii – Romanian Corporate Sports – www.corporatesports.ro și evenimentul internațional de MTB – www.carpathianmtb.ro/ro/. În ultimii 10 ani, MPG a implementat peste 4.700 de evenimente sportive la nivel național și a lansat campanii de comunicare împreună cu mass-media specializate. Detalii despre MPG se găsesc pe: www.mpg.com.ro.
DHL– Thelogistics company for the world
DHLis the leading global brand in the logistics industry. Our DHL family of divisions offer an unrivalled portfolio of logistics services ranging from national and international parcel delivery, e-commerce shipping and fulfillment solutions, international express, road, air and ocean transport to industrial supply chain management. With about 360,000 employees in more than 220 countries and territories worldwide, DHL connects people and businesses securely and reliably, enabling global trade flows. With specialized solutions for growth markets and industries including technology, life sciences and healthcare, energy, automotive and retail, a proven commitment to corporate responsibility and an unrivalled presence in developing markets, DHL is decisively positioned as “The logistics company for the world”.
DHL is part of Deutsche Post DHL Group. The Group generated revenues of more than 60 billion euros in 2017.
Leave a Reply