Într-o societate capitalistă, ca să fii puternic ai nevoie de parteneri puternici. Această regulă tacită a societăţii noastre este aplicată şi de Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, printre puţinele instituţii apolitice din România care s-a înconjurat de parteneri loiali şi de încredere. Un astfel de partener este GDF Suez, sponsor oficial al Festivalului Olimpic al Tineretului European.
GDF Suez a susţinut anul trecut echipa olimpică a României care ne-a reprezentat ţara la Jocurile Olimpice de la Londra. Pasiunea pentru sport a celor care conduc aceas tă companie nu i-a lăsat in diferenţi faţă de cea mai amplă competiţie sportivă găzduită de România în ultimele decenii, FOTE 2013. Astfel, GDF Suez, reprezentată de Preşedintele Director General, Eric Stab, a devenit sponsor oficial al festivalului care a avut loc între 17 februarie şi 22 februarie în ţara noastră. Ca şi în cazul lui Renault, GDF Suez susţine performanţa olimpică şi evenimentele asociate de aducerea, în premieră, a flăcării olimpice în România, investind totodată în tinerii României, o resursă umană vitală pentru viitorul spaţiului Carpato-Danubiano-Pontic. „Susţinerea mişcării olimpice
în general şi a promovării tinerilor sportivi talentaţi în special reprezintă o axă importantă a politicii noastre de sponsorizare din ultimii ani. Astfel, ne bucurăm să sprijinim în această perioadă Festivalul Olimpic al Tineretului European aflat la prima ediţie în România. Sperăm că acest eveniment va fi unul bogat
în medalii pentru tinerii sportivi români şi suntem convinşi că va permite în acelaşi timp promovarea imaginii României“, a declarat exclusiv pentru SPORT REVOLUTION Eric Stab, CEO GDF Suez.
Dar parteneriatul dintre COSR şi GDF Suez nu vizează doar sprijinirea sportului de performanţă, ci şi a sportului de masă. Anul trecut, un amplu eveniment sportiv organizat de GDF Suez a fost „Ca ravana olimpică“, concurs în cadrul căruia au luat startul sute de copii şi tineri amatori ai sportului. Parteneriatul sportiv încheiat între GDF SUEZ Energy România şi COSR confirmă dorinţa companiei de a sprijini fenomenul olimpic din România şi promovarea valorilor
olimpismului. Structura parteneriatului are la bază două componente: susţinerea financiară a sportivilor de performanţă şi organizarea de evenimente sportive dedicate atât sportivilor de performanţă, cât şi publicului sub denumirea de „Caravana olimpică GDF SUEZ“, a adăugat Eric Stab.
Şi pentru că o companie pre cum GDF Suez îşi canalizează eforturile asupra fenomenului olimpic şi a sportului de masă din România, tinerii trebuie să răsplătească încrederea investită în ei şi să depăşească pe plan sportiv performanţele obţinute de spon sorul COSR pe plan economic. FOTE va confirma
dacă speranţele celor care mizează pe sportul juvenil au sau nu temei.
Leave a Reply