O competiţie sportivă nu ar reprezenta nimic fără energia investită de către organizatori, sportivi şi public. După ce am căutat să-i prezentăm cât mai bine pe cei care aleargă în Motocross Cup, am încercat şi să centralizăm mai multe opinii despre punctele forte ale singurei cupe private de motocross din România, fără a ignora nici aspectele care au nevoie de îmbunătăţiri. Riderii au şansa de a-şi exprima propriile păreri despre punctele punctele forte şi punctele slabe ale motocrossului.
George Manta – Puncte pozitive: „Traseele sunt foarte bine pregătite, organizarea bine pusă la punct, deasupra oricăror comentarii”. De îmbunătăţit: „Fiind vorba si despre cea mai mică clasă, nu cred că se pune problema unor astfel de aspecte, am şi venit oricum la toate etapele”.
Cristian Marinescu – Puncte pozitive: „Ai unde să te dai, traseele sunt foarte bine amenajate”. De îmbunătăţit: „Prezenţa piloţilor la clasele mici. La început putem spune că a fost bine, apoi numărul micilor piloţi a scăzut. Poate că premiile de anul trecut, cele două motociclete, au fost mai stimulante pentru sportivii şi familile lor.”
Laurenţiu Tănase – Puncte pozitive: „Organizarea este impecabilă, la fel şi traseul. Ca şi nivel, Motocross Cup este la acelaşi nivel cu Campionatul Est European de Motocross. Mă simt foarte bine şi în echipa Top Cross TCS. Ca şi comparaţie, pot să fac referire la o altă competiţie unde am dat bani pe transpondere, dar cronometrarea s-a făcut cu ceasul.” De îmbunătăţit: „ Mai multe etape, să încercăm să aducem mai mulţi piloţi la start.”
Costin Micloi – Puncte pozitive: „Organizarea foarte bună, faptul că fiecare etapă se desfăşoară într-o singură zi”. De îmbunătăţit: „Circuitele se udă la greu înainte de start, iar pentru noi, amatorii, este mai dificil. Glumind puţin, pot spune că noi facem curat pentru clasele MX1 şi MX2.”
Ciprian Moise – Puncte pozitive: mentalitatea organizatorilor, mentalitatea participanţilor, faptul că întrecerea are loc doar pe circuit, iar în afară suntem prieteni. Îmi doresc ca în câţiva ani, fiul meu, Robin, să alerge în această competiţie.” De îmbunătăţit: atragerea mai multor piloţi şi mai multor sponsori în competiţie.”
Dan Costescu – Puncte pozitive: organizare/logistica foarte bună, punctualitate, format comprimat, reducere cheltuieli concurenti şi nu în ultimul rând, circuite cu nivel tehnic ridicat si pregatite bine pentru curse.” De îmbunătăţit: integrarea cu alte competitii/evenimente oficiale sau nu (pentru partajare concurenti şi public) – comunicarea cu FRM (clasa Hobby anunţată cu surle şi trâmbite şi anulata la înscriere pe motiv de… regulament) – numărul de concurenti.”
Concluzionând, formatul de curse defăşurate într-o singură zi, punctualitatea şi calitatea traseelor sunt cele care i-au convins pe piloţii Motocross CUP, care îşi doresc mai mulţi concurenţi în grila de start, dar şi sponsori. Toţi conştientizează situaţia economică ce nu este propice motor-sportului, dar aceasta nu trebuie să împiedice demersurile celor care promovează motocrosul în România.
FOTO: Dementor Motocros.










Leave a Reply