Cel mai bun pugilist român al momentului, Lucian Bute, a devenit de ieri brand naţional cu acte în regulă. Campionul mondial IBF la supermijlocie va promova imaginea turistică a României, urmând să poarte pe şort, în meciurile oficiale, “frunza”, sigla brandului de ţară.
Bute a dat lovitura! Nu doar pe ring, ci şi la capitolul imagine de ţară. Gălăţeanul s-a angajat să facă lobby României în lume, iar Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) îl va răsplăti cu finanţarea unui meci în ţară, cel mai probabil vara următoare. “Sunt bani proveniţi din fonduri europene”, a ţinut să precizeze Elena Udrea (foto mic), ministrul DRT. “Sper din tot sufletul să ajung să boxez în România. Cred că locul cel mai potrivit ar fi Bucureştiul, pentru că este capitală şi pot veni mai mulţi oameni. Probabil că Sala Polivalentă ar fi mică, iar ca soluţie ar putea fi noul stadion Naţional sau stadionul Cotroceni”, a spus Bute.
Pugilistul s-a declarat emoţionat de noua postură, în care speră să se descurce la fel de bine precum în ring: “Este o onoare să pot reprezenta România, la fel cum am făcut-o de fiecare dată când am boxat, când am purtat tricolorul cu mine în ring. Aici m-am născut şi aici m-am format şi nu voi uita niciodată asta”. Bute pleacă astăzi la Montreal, unde îşi va relua pregătirile pentru meciul din
12 martie, în care îşi va apăra pentru a şaptea oară titlul mondial.
Mister “KO”, alaturi de tripla de vis
Pugilistul Lucian Bute e unul dintre ambasadorii de seamă ai României în lume. El s-a alăturat astfel galeriei “greilor” sportului românesc care au fost imaginea turistică a României, Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.










Leave a Reply